آرشیو آبان ماه 1401

خريد و فروش آهن

نکات مهم هنگام خرید ورق گالوانیزه 0

۴ بازديد
به گزارش سایت آهن یکتا خرید ورق گالوانیزه به عنوان یکی از محبوب ترین ورق های فولادی، طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول به عنوان یکی از مهمترین ورق های فولادی در بازار محسوب می شود. این محصول به دلیل پوشش ویژه ای که دارد بسیار مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته است.

بهترین تولید کنندگان ورق استیل

۴ بازديد

 ورق استیل چیست ؟

ورق استیل یا بطور کلی ورق استنلس استیل، ورقی از مقاطع فلز استیل میباشد. این ورق به صورت مربع و یا مستطیل شکل، در ابعاد مختلفی تولید میشود. استیل از عناصر مهمی از جمله اهن، نیکل و کروم تشکیل شده است. تغییر میزان مواد و نوع آلیاژ استفاده شده در طراحی و تولید این محصول سبب شده است که دارای کاربرد و مزیت های مختلفی باشد. ورق استیل دارای سطحی صاف ، براق، سیقلی و ضد زنگ میباشد و بخاطر ضد زنگ بودنش کاربرد زیادی را دارا می باشد.از جمله کاربرد ورق استیلمی توان به عرصه تولید صنایع غذایی، نفتی، پتروشیمی، گاز ، خودرو سازی ، دارویی، هواپیماسازی، تجیزات پزشکی و ازمایشگاهی اشاره نمود.

بهترین فعالان در تولید لوله مانیسمان

۳ بازديد

معرفی لوله مانیسمان

لوله مانیسمان نوعی از لوله های پرکاربرد و پرمصرف در صنایع مختلف می باشد. این محصول درز جوش نداشته و با داشتن استحکام بسیار بالا نسبت به لوله های درزدار از فروش و تقاضای بالایی برخوردار می باشد. لوله های مانیسمان برای استفاده در صنعت کاربرد گسترده ای را به خود اختصاص داده و به خصوص برای انتقال سیالات با فشار و دمای بالا از کارایی قابل توجهی بهره مند است. آهن آلات و تمامی محصولات فولادی به عنوان پرمصرف ترین انواع آیتم ها و متریال ها در صنایع مختلف شناخته می شوند. این محصولات در انواع مدل ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند، که هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی را دارا هستند. استفاده از انواع آهن آلات برای بخش خاصی از صنعت، فواید و مزیت های بسیاری را به دنبال دارد. برای مثال استفاده از محصولات فولادی از جمله لوله مانیسمان در ساخت و ساز و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

تاثیرات ناشی از افزایش دلار در بازار آهن

۳ بازديد

افزایش قیمت دلار

روزهای اخیر در بازار ارز شاهد افزایش قیمت دلار بود، همچنین براساس قیمت روز آهن ، افزایش نرخ دلار تأثیر مستقیمی در نرخ محصولات فولادی داشته و بازار شاهد افزایش قیمت‌ آهن‌الات بود.در بورس کالا نیز تقاضای چندانی برای محصولات اولیه از قبیل شمش مشاهده نشد، اما به‌ ظاهر میزان خریداران در مقایسه با روزهای گذشته تاحدودی افزایش داشته است. از اثرات تصمیمات سیاسی جاری بر افزایش نوسان قیمت‌ها چه در بازار آهن و چه در نرخ دلار، می‌توان به مذاکرات وین اشاره کرد که این روزها اتفاق قابل ملاحظه‌ای در آن رخ نداده و روند آن به‌آرامی طی می‌شود اما با این حال در هر نوسانی که در نرخ‌ها اتفاق می‌افتد بی‌تأثیر نیست.

راهنمای خرید ورق گالوانیزه با کیفیت

۴ بازديد

آشنایی با ویژگی های ورق گالوانیزه

خرید ورق گالوانیزه به دلیل کاربرد فراوان این محصول در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد به منظور افزایش طول عمر محصولات خود از ورق های گالوانیزه استفاده می کنند. این محصول در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، به همین خاطر کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت خرید ورق گالوانیزه، نداند.