آرشیو اسفند ماه 1400

خريد و فروش آهن

پیش بینی قیمت پر فروش ترین آهن آلات در سال 1401

۶ بازديد

پیش بینی قیمت آهن
بررسی قیمت آهن و کاربرد این فلز

شما نیز قصد کنکاش و پیش بینی قیمت آهن و میلگرد در سال ۱۴۰۱ را در سر دارید؟ می دانید که چه عواملی در قیمت آهن می توانند موثر باشند؟

آهن یکی از مهمترین و پرکاربردترین فلزهای مورد استفاده در کل جهان است. مشخصه های گوناگون آهن سبب شده تا این فلز از اهمیت ویژه ای در صنعت برخوردار باشد. امروزه فلز آهن جزو محصولات استراتژیک محسوب می شود. همین امر نیز تاثیر زیادی را در قیمت روز آهن داشته است. همچنین در نظر بگیرید که کاربرد مربوط به آهن بسیار گسترده می باشد. مهمترین کاربرد متعلق به آن عبارتند از:

  • صنعت ساختمان سازی و عمرانی
  • تولیدات مربوط به صنعت کشتی سازی
  • مناسب برای تولید انواع لوازم خانگی مختلف
  • استفاده در صنعت خودرو سازی
  • ماشین آلات کشاورزی
  • طراحی انواع کانکس، کانتینرها و سوله ها
  • تهیه لوازم پزشکی

امروزه کمتر صنعتی را می توان پیدا کرد که با آهن سروکار نداشته باشد. پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید آهن آلات مورد نیاز خود، قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید. از سوی دیگر در سال های اخیر می توان نوسانات زیادی را در قیمت آهن مشاهده کرد. شما می توانید جهت بررسی بروزترین قیمت فلز آهن در سال جدید، با متخصصان ما در ارتباط باشید. در ادامه مقاله می خواهیم در مورد پیش بینی قیمت آهن و میلگرد در سال ۱۴۰۱ بیشتری صحبت کنیم.

قیمت مربوط به آهن در سال ۱۴۰۱ چگونه است؟

پیش بینی قیمت آهن و میلگرد در سال ۱۴۰۱ یکی از مهمترین دغدغه های فعالان صنعت می باشد. مدیران و کارفرمایان در کسب و کارهای مختلف، به دنبال بررسی قیمت آهن در سال جدید هستند. چرا که از این طریق می توانند قیمت مربوط به محصولات تولیدی خود را نیز مشخص کنند. قیمت فلز یاد شده تاثیر زیادی را در قیمت نهایی بسیاری از محصولات دارد. به همین دلیل نیز فعالان صنایع مختلف، علاقه مندی زیادی را به موضوع قیمت آهن پیدا کرده اند. آشنایی با قیمت فلز آهن و فرآورده های آهنی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. شما می توانید از وب سایت اینترنتی ما، اطلاعاتی را مورد قیمت فلز مذکور به دست آورید.

کارفرمایان میتوانند با پیش بینی قیمت آهن هزینه های تولیدی خود را مدیریت نمایند. پیشنهاد می شود که قبل از تعیین بودجه برای خرید آهن آلات در سال جدید، ما را دنبال نمایید. چرا که از این طریق می توانید اطلاعات دقیقی را در مورد قیمت میلگرد و آهن به دست آورید. در حال حاضر مدیران زیادی به دنبال کنکاش قیمت میلگرد و آهن هستند تا بتوانند تصمیمات درستی را بگیرند. شما نیز قبل از اخذ هرگونه تصمیمی، مباحث پیش بینی قیمت آهن را با دقت مورد مطالعه قرار دهید. همچنین جهت اخذ مشاوره ی لازم نیز می توانید با متخصصان آهن یکتا در تماس باشید.


برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید 

آشنایی با پرفروش‌ ترین آهن آلات

۶ بازديد

آشنایی با آهن
از میان انواع مصالح و عوامل، آهن آلات ساختمان نقش بسیاری در استحکام آن دارند. انواع ورق نظیر ورق گالوانیزه و ورق سیاه، تیر آهن، لوله، میلگرد، اتصالات و... همان چیزی هستند که ساختمان‌ها را سر پا نگه داشته و در هنگام اعمال نیرو‌های فشاری، چرخشی و کششی، مقاومت آن‌ها را حفظ می‌کنند‌ و از آسیب دیدن آن‌ها در طی حوادث طبیعی، جلوگیری می‌کنند. هر کدام از این آهن آلات، دارای ترکیبات مختلفی از فلز‌ها و حتی عناصر غیرفلزی هستند اما ویژگی مشترک همه آن‌ ها، درصد بالا و غالب میزان آهن در آلیاژ‌های آن‌ هاست. علاوه بر تفاوت وجود و درصد فلز‌های سازنده، شکل متفاوت این آهن آلات است که سبب تمایز آن‌ها می‌شود. برخی از آن‌ها به شکل میله و برخی به شکل ورق‌ هایی در اندازه و ضخامت متفاوت هستند. فرقی نمی‌کند که به چه عنوانی قصد فعالیت در پروژه‌ های ساختمانی متفاوت اعم از ساختمان تجاری، اداری، مسکونی، صنعتی و... دارید، در هر صورت آشنایی هر چه بیشتر با آهن آلات پر استفاده در ساختمان‌ سازی، می‌تواند باعث بهبود عملکرد شما در انجام وظایفتان شود. در ادامه با سه مورد از پرمصرف‌ ترین آهن آلات ساختمانی یعنی میلگرد، ورق سیاه ( ورق آهن ) آشنا خواهید شد.

در مورد میلگرد بیشتر بدانید

میلگرد که با نام آرماتور نیز شناخته می‌شود، نوعی میله از جنس فولاد است که جهت بتن‌ سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بتن نوعی استحکام‌ سازی است که نقطه قوت آن مقاومت بالا در برابر نیرو‌های فشاری است. اما این بتن فوق‌العاده، نقطه ضعفی نیز دارد. نقطه ضعف بتن بدون میلگرد این است که مقاومت چندانی در برابر نیرو‌های کششی و چرخشی ندارد. قرار دادن میلگرد درون بتن‌ ها به هنگام ساخت، سبب می‌شود این نقطه ضعف و مشکل برطرف شود و مقاومت کششی بتن و در کل بنا، بالا برود؛ به همین خاطر است که میلگرد، امروزه یکی از عناصر اصلی بتن‌ ریزی است و بدون آن، این فرآیند انجام‌ پذیر نیست. این مسأله‌ای است که فردی به نام جوزف لوئیس (Joseph Louis) در آغاز دهه ۱۹ میلادی متوجه آن شد. او دریافت که با افزودن چندین میله فولادی تقریباً نازک به فرآیند بتن‌سازی، می‌توان مقاومت کلی آن در هنگام روبرو شدن با نیرو‌های کششی (همانند آن‌چه که در زلزله اتفاق می‌افتد) و در کل استحکام بنا را تا حد قابل توجهی افزایش داد.

ادامه مطلب در سایت فارس نیوز

قیمت‌های لحظه‌ای آهن آلات

۸ بازديد

قیمت لحظه ای آهن آلات
خرید و فروش آهن آلات، با توجه به نوسانات قیمت این محصول، همیشه یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های پیش رو برای افراد مختلف بوده است. آهن آلات با قیمت‌های لحظه‌ای را از سایت آهن یکتا بخواهید تا گرفتار نوسانات قیمتی نشوید.

 

دستیابی به قیمت کلیه آهن آلات در سایت آهن یکتا

افراد و گروه‌های زیادی هستند که به خرید و فروش آهن آلات پرداخته‌اند. ممکن است قیمت آهن آلات ارائه شده آن‌ها با همدیگر متفاوت باشد. بنابراین شما می‌توانید همه روزه قیمت آهن آلات در آهن یکتا را مورد رصد قرار دهید. اگر نیاز به هر یک از انواع مختلف آهن آلات (انواع تیرآهن ، انواع قوطی پروفیل، انواع میلگرد ساده و آجدار و...) دارید؛ می‌توانید در یک منبع کامل، قیمت لحظه‌ای و به روز آن را به همین راحتی مشاهده کنید. به‌طور کلی عوامل مختلفی در تعیین قیمت آهن آلات دخیل هستند. نوسانات مربوط به قیمت دلار در بازارهای جهانی، از جمله مهم‌ترین آن‌ها است؛ اما در همین بازار آشفته خاطر و پر از نوسان نیز می‌توان به صورت روزانه از قیمت ورق ، قیمت تیرآهن ، میلگرد و... آگاه شد. برای همین امر است که می‌توانید در سایت آهن یکتا به هدف مورد نظر خود دست یابید.

ادامه مطلب : 
https://www.zoomit.ir/pr/379655-ahanyekta-iron/