آرشیو آبان ماه 1400

خريد و فروش آهن

تفاوت ورق سياه (ورق آهن) با ورق سفيد

۱۰ بازديد

بررسي تفاوت هاي ورق سياه (ورق آهني) و ورق سفيد

 ورق‌هاي فولادي، شباهت‌هاي زيادي با يكديگر دارند، اما تفاوت‌هاي آن‌ها بسيار مهم و قابل ‌اهميت است. ورق سياه، ورق گالوانيزه و ورق روغني از پركاربردترين ورق هاي فولادي هستند كه هركدام ويژگي و قابليت هايي دارند كه با توجه به كارايي آنها در صنعت مورد استفاده قرار ميگيرند. در ابتدا براي مقايسه ورق سياه (ورق آهن) با ورق سفيد بهتر است با تعاريف آنها آشنا شويد، 

بهترين كارخانه هاي توليد كننده پروفيل

۱۳ بازديد

قوطي پروفيل چيست؟

قوطي پروفيل يك مقطع فولادي تو خالي با سطح مقطع مربع و مستطيل شكل ميباشد، تنوع در ابعاد سايز و اشكال اين مقطع فولادي باعث ميشود تا مصرف كننده بتواند بسته به كار خود امتخاب بهتري داشته باشد اما چه بهتر كه مصرف كنندگان زمينه كار خود را با مشوران آهن يكتا درميان بگذارند تا با اطمينان خاطر محصول خود را با سايز و ابعاد مناسب، بهترين كيفيت و كمترين قيمت با خيالي آسوده خريداري كنند.

آشنايي با تيرآهن ۱۴

۱۴ بازديد

تيرآهن 14

صنعت ساخت و ساز مشتري عمده و حجم بالاي تيرآهن 14 به عنوان يك مقطع فولادي است. به اين سبب با شنيدن نام تيرآهن اولين چيزي كه به ذهن ما ميرسد ساخت و ساز است اما تنها صنعت مصرف كننده تيرآهن نيست صنايع متعددي چون پالايشگاه هاي نفت و گاز و پتروشيمي، كشتي ها و اسكله، سازه هاي پيش ساخته، آب و فاضلاب و ... نيز وجود تيرآهن بهره ميبرند. تيرهايي كه زير مجموعه هايي چون تير 14 دارند داراي ابعاد و وزن و هندسه ظاهري متفاوتي هستند. تير 14 يكي سازه هاي بسيار متقاضي تير در بين بازاريان و مهندسين سازه است. سايز هاي پر مصرف تيرآهن شامل سايز 14، 16، 18 ميباشد.